Jeżeli macie Państwo pytanie lub problem dotyczący naszego internetowego Systemu Sprzedaży Biletów mPOLREGIO (bilety.polregio.pl, aplikacja mobilna POLREGIO), na które nie znaleźliście odpowiedzi w 'Najczęściej zadawanych pytaniach' https://polregio.pl/pl/dla-podroznych/pomoc/najczesciej-zadawane-pytania/ , prosimy je skierować na adres skrzynki pocztowej BOK: bilety@p-r.com.pl
Jeśli chcesz złożyć wniosek o reklamację, skargę lub wniosek kliknij w poniższy link:
PRZEJDŹ DO E-FORMULARZY: sekcja „Obsługa klienta / Formularz reklamacji, skarg i wniosków”
Mają Państwo możliwość skontaktowania się bezpośrednio z biurami odpowiedzialnymi za poszczególne zadania. Precyzyjny wybór pozwala nam szybko zapytać Państwa o potrzebne nam informacje, w celu zrealizowania zamówienia czy wyjaśnienia sprawy.
W przypadku zainteresowania pociągami na zamówienie (nadzwyczajnymi) prosimy
o nawiązanie bezpośredniego kontaktu z zakładami, których dane adresowe dostępne są
w zakładce https://www.polregio.pl/pl/kontakt/zaklady/
Biuro Windykacji Należności Przewozowych (60-715 Poznań, ul. Kolejowa 5)
- reklamacje dotyczące przejazdu bez ważnego biletu lub dokumentu uprawniającego do ulg
e-mail: windykacja@p-r.com.pl
tel .: 783 933 069, 783 933 067 , 783 933 070, 783 932 872, 783 927 497
faks: (61) 633 43 54.
Biuro Marketingu i Promocji (01-217 Warszawa, ul. Kolejowa 1)
- promocja i reklama
e-mail: reklama@p-r.com.pl
Centrala:
POLREGIO S.A.
ul. Kolejowa 1
01-217 Warszawa
tel .: (22) 439 6052, 22 439 6051,
faks: (22) 439 6053,
e-mail: info@p-r.com.pl