Język:

Infolinia: 703 202 020
Opłata 1,29zł brutto/min połączenia. Realizator usługi: Progress Plus s.c.

Centrala

Jeżeli macie Państwo pytanie lub problem dotyczący naszego internetowego Systemu Sprzedaży Biletów mPOLREGIO (bilety.polregio.pl, aplikacja mobilna POLREGIO), na które nie znaleźliście odpowiedzi w 'Najczęściej zadawanych pytaniach' https://polregio.pl/pl/dla-podroznych/pomoc/najczesciej-zadawane-pytania/ , prosimy je skierować na adres skrzynki pocztowej BOK: bilety@p-r.com.pl.

 

Jeśli chcesz złożyć wniosek o reklamację, skargę lub wniosek kliknij w poniższy link:
PRZEJDŹ DO E-FORMULARZY: sekcja „Obsługa klienta / Formularz reklamacji, skarg i wniosków”

 

Mają Państwo możliwość skontaktowania się bezpośrednio z biurami odpowiedzialnymi za poszczególne zadania. Precyzyjny wybór pozwala nam szybko zapytać Państwa o potrzebne nam informacje, w celu zrealizowania zamówienia czy wyjaśnienia sprawy.

Biuro Windykacji Należności Przewozowych  (60-715 Poznań, ul. Kolejowa 5)
- reklamacje, 7 dotyczące przejazdu bez ważnego biletu lub dokumentu uprawniającego do ulg 
e-mail:  windykacja@p-r.com.pl 
tel .: 783 933 069, 783 933 067 , 783 933 070, 783 932 872,  783 927 497
faks: (61) 633 43 54.

Biuro Informatycznych Systemów Sprzedaży  (60-715 Poznań, ul. Kolejowa 5)
- w sprawie zamówień REGIOkarty 
e-mail:  regiokarta@p-r.com.pl
tel.: 783 932 887

Biuro Handlowe  (01-217 Warszawa, ul. Kolejowa 1)
- pociągi na zamówienie (nadzwyczajne)
e-mail:  przejazdykomercyjne@p-r.com.pl
- promocja i reklama
e-mail:  reklama@p-r.com.pl.

Centrala:

POLREGIO Sp. z o.o. 
ul. Kolejowa 1 
01-217 Warszawa 
tel .: ( 22) 439 6052, 22 439 6051,
faks: (
22) 439 6053,
e-mail:
 info@p-r.com.pl.